sobota, 26 maja 2012

Miłego Dnia Matki



Dzień wstał jasny i przyjemny, a chłodna poranna bryza powoli rozmywała się w leniwie nadciągającym upale. „Zanim reszta domu się przebudzi ,  wyskoczę do ogrodu po świeże rzodkiewki na śniadanie”.  Mała przejażdżka na rowerze i jestem. 


To  miejsce , codziennie  mile mnie zaskakuje .  Zasiany między warzywami  łan rumianku przywitał dzień pokazując  słońcu  żółciutkie koszyczki kwiatów , okolone delikatnymi białymi płatkami. 





Cudny , gęsty zapach, jeszcze nie rozmyty  gorącym powietrzem unosił się nad zagonem. Zerwałam garść ziela. 

///


Rozkoszując się przedpołudniową rumiankową herbatką , oddałam się  nic nierobieniu, czego i Wam w ten miły świąteczny dzień życzę.







Pozdrawiam moje ukochane córeczki, dzięki którym ten dzień jest jeszcze lepszy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz