środa, 9 stycznia 2013

Wianek z korków





Ciężko wrócić na blogowe tory po świątecznej przerwie. Czas spędzony na intensywnej pracy, przygotowaniach, później  poświęcony rodzinie i znajomym, na odpoczynek i słodkie lenistwo minął nieubłaganie. Pora na kolejne wyzwania. A dziś, ponieważ karnawał w pełni....niech on  będzie tematem następnych kilku spotkań!
Jest stosowna pora ku temu by raczyć się dobrym winem, po którym w głowie kiełkują kolejne pomysły.

Wianek z korków to bardzo prosty projekt, przy okazji recykling podsumowujący kilka karnawałów, a wykonanie zajmuje zaledwie 15 minut. 



Potrzebne będą :

 baza słomiana lub piankowa, klej na gorąco, kawałek drucika, korki i ozdoby według upodobania.  



Przyczepiam wieszaczek zrobiony z drutu.

 1). przyklejanie zaczynam od wewnętrznej krawędzi, potem zewnętrzna.
 2). na wierzch  zostawiam najcenniejsze i najładniej prezentujące się korki,
3). do ozdoby użyłam kokardy z lnianego płótna i sztucznych winogron. 



 Pozdrawiam. Galla. f 

11 komentarzy:

  1. jest śliczny:) mam troszkę korków, ale takiej kolekcji jeszcze nie:)pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. I od razu się tłumaczę , że niestety, nie jest to wynik jednego karnawału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten wianek:) Lubię Twoje pomysły na dekoracje:) Inspirujesz mnie:) Mam pytanko jakimi farbami malujesz wzory na drewnie? To akryle czy akwarele?
    pozdrawiam ciepło Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wow. Twoje słowa są mi bardzo miłe. dzięki jeszcze raz. Do malowania na drewnie używam akryli, żeby uzyskać efekt akwareli trzeba akryle bardzo rozcieńczyć, ale przy takiej technice jest potrzebna wprawna ręka. Nie mogę doczekać się wiosny, zabiorę się za meble i będę malować i malować....Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję:) Ja też czekam na wiosnę..mam ochotę na malowane ręcznie drewniane zawieszki. Zainspirowały mnie te Twoje niezapominajki:) Wprawna ręka mówisz?... no nic zostaje mi ćwiczyć:) pozdrawiam

      Usuń
    3. Niezapominajki, też lubię ten motyw, oj też muszę poćwiczyć... Pozdrowionka. Czekam na twoje malowanie.

      Usuń
  4. Bombowy, nie wpadłam na takie wykorzystanie korków!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki aniuta, trzeba chyba robić więcej imprez, to i korki się znajdą, a jak zaczynają zalegać to inspiracje wpadają same. pozdrowionka i dzięki za komentarz.

      Usuń
  5. Dobry pomysł to 99% sukcesu! Wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kalina za odwiedziny i dobre słowo, zapraszam częściej . Pozdrawiam i cieszę się ,że mam nowego gościa.

      Usuń
  6. Świetny ten wianek!!! Nigdy bym nie wpadła na korki od wina... :-)

    OdpowiedzUsuń