wtorek, 20 listopada 2012

Bombki w stylu Vintage




Jako mała dziewczynka uwielbiałam oglądać filmy , na których pokazywano dekorowanie i malowanie bombek. Krótkie felietoniki puszczane w TV z okazji  Świąt  Bożego Narodzenia. Pamiętam skupione kobiety i ich zręczne ręce malujące na szklanych bańkach piękne kwiatowe wzory. Pędzle zanurzone w farbie śmigały  jak w tańcu ukazując  oczom widza niesamowity obraz wspaniałego rękodzieła. Ile wprawy, lat praktyki i tysięcy pomalowanych bombek musiała mieć na swoim koncie  osoba wykonująca tę  pracę. Marzyłam o takim malowaniu.  Dzisiaj mogę przyznać  jak niezwykłe  i przyjemne jest to zajęcie.

Oto moje pierwsze bańki w stylu vintage, co prawda wykonane metodą  decoupage’u, ale oprócz naklejenia słodkich obrazków dodałam im postarzające spękania,  kilka własnych kropek i kresek i dużo, dużo serca. 



















Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających. 
Galla. o 

7 komentarzy:

  1. Napracowałaś się, Kobietko:), ale cudne są! Warto było:)
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne - kawał dobrej roboty!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:)) Ja się kiedyś zraziłam do bombek, ale coraz bardziej mnie kuszą:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, rzeczywiście dużo pracy, ale ciekawość jeszcze większa. Następne już czekają w kolejce. najtrudniej o pomysł. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaale śliczne ! Chce takie, i co teraz ? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę ,że Ci się spodobały. Napisz do mnie. Adres jest w "wyświetl mój pełny profil". pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyszło! Jakiego spękacza użyłaś i jak to zrobiłaś, że nie spłynął?

    OdpowiedzUsuń