wtorek, 19 lutego 2013

Wiosenne dekoracje



Już chcę wiosny!!!!!...., a to nawoływanie niestety nie przynosi oczekiwanego efektu. I jakby ktoś podsłuchując moje tęsknoty,  dla przekory zarządził  posypanie od nowa krajobrazu śniegiem.  

Zaklinanie wiosny zacznę od przygotowania kilku stroików. Postawione na parapecie  wprowadzą dobry nastrój i odwrócą uwagę od śnieżnej zadymki za oknem.



Świetny motyw wiosenno-świąteczny: wielkie gliniane jajo z dekoracją.
Wiosenny ogródek

Pozdrawiam ciepło. Galla


6 komentarzy:

  1. Niestety do mnie też wróciła zima a ja już tęsknię za wiosną... Ładne te stroiki, najbardziej podoba mi się ten ostatni, taki świeży jest i pachnący wiosną :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Talibra, też tęsknię do kwitnących krokusów na trawniku, stroiki to taki mały substytut wiosennej rabaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pojawiły się krokusy:), ale Twoje stroiki rewelacyjne, ta donica podłużna i gniazdko z jajeczkami - super! Oby do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się przyjemnie wiosennie zrobiło-stroiki cudowne:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci , miło gościć nową osobę. Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do zaglądania.

      Usuń