środa, 10 października 2012

Zobacz ile jesieni!





Jesienne poranki budzą nas mgliście, ocierają krople rosy w przemoknięte pajęczyny, a przed chłodem ukrywają się pod  bladym  światłem  wschodzącego słońca. Trudno wygrzebać się z rozgrzanej pościeli, gdy wiatr wyje za oknem i pogoda nie zachęca do wyjścia. Stojące w ogrodzie dumne jeszcze dalie, astry i kanny jakby chciały po raz ostatni zaprezentować się najpiękniej. W lesie wspaniałe szyszki, żołędzie , kasztany, na łąkach puchate osty, żółknące trawy, polne róże i jeżyny. Oto mój pomysł na sezonową dekorację, zainspirowany  jesiennym spacerem.




***


***


***




Zobacz ile jesieni!
Pełno jak w cebrze wina,
A to dopiero początek,
Dopiero się zaczyna.
J. Tuwim.

***

Wszystkim odwiedzającym, życzę miłego dnia.
Galla



7 komentarzy:

  1. Boskie to wiadro !!! Uwielbiam patrzeć jak nadajesz nowe życie z pozoru niby zwykłym przedmiotom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu naprawdę cudne to wiadro - a z tą kompozycją to już wogóle. Jestem w szoku, że z takiego nudziarskiego wiadra można zrobić coś takiego. Błagam naucz mnie czegoś tak magicznego. K

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna donica Ci wyszła:), super jesienna dekoracja, wybrałaś bardzo ładny motyw i ten żółty kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wiadro:) Chyba muszę wrócić do dekupażu, tym bardziej że poproszono mnie na jednym forum ogrodniczym o poprowadzenie warsztatów, a ja się wacham..
    A ta kompozycja w nim cudna:) Te jeżyny są sztuczne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że Cie znalazłam:) poczytam szczegółowo wieczorem a teraz dodaje do ulubionych i zapraszam do mojego Sielankowego Dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa , jak miło, że mnie odwiedziłaś. Dzięki za miłe słowa pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń