niedziela, 16 września 2012

Odrobina GLAMOUR




Lubię takie wyzwania, które w głowie wymagają  otwarcia zupełnie innych szufladek z pomysłami  niż zwykle. Tymi odświętnymi , niecodziennymi. Dekoracja  z kwiatów  potrzebowała  zaplanowania zrównoważonej kompozycji, kolorystyki, zastosowania różnorodności faktur, oryginalnych materiałów i takich elementów, które pomysłom dodają tajemniczości ,   jednocześnie wprowadzając ład, harmonię, spokój i elegancję . I choć kwiaty są sztuczne , to  finezja i dokładność ich wykonania sprawiają, że praca z nimi jest wielką przyjemnością. Odstawiłam więc na chwilę szlifierkę, pędzle i  ludowy design. Każdy potrzebuje  odskoczni  i odpoczynku ,tym bardziej, że przy takiej odświętnej okazji może się czegoś nowego nauczyć. A efekty  oceńcie sami.

Zaplanowałam  i zebrałam  materiały.

Zaczęłam od nadania kompozycji  kształtu piramidy o szerokiej podstawie.


Kolejno uzupełniałam  bukiet dbając o równowagę kompozycji.

To  projekt  pełen przepychu i charme’u.  Dla tych, którzy we wnętrzach uwielbiają blask, szyk, szlachetne  materiały oraz okazałe  formy. „Świecić , błyszczeć , połyskiwać i mienić się”, to najpopularniejsze  czasowniki  słownika glamour. Nie obędzie się więc bez kryształów, szlachetnych kruszców, wspaniałych tkanin , egzotycznego drewna i blasku świec. Moja „odświętna” dekoracja jest dopełnieniem wystroju szykownej jadalni . W towarzystwie  chromowanych ram lustra, szklanego żyrandola i  innych drobiazgów na długo doda energii  domowemu ciepłu.



Na swoim miejscu.





***

Miłego tygodnia!

2 komentarze:

  1. Jolu piękna kompozycja - ta dalia w środku wygląda perfekt. Czy to jakieś nowe lustro? Hmmmm? Jestem ciekawska!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak Kasiu, wszystko piękne i nowe tylko nie moje. Moje lustro jest drewniane i stare! Jak możesz wątpić? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń